Results 1 to 8 of 8

Thread: Wrzesień '39 patch 1.03

  1. #1
    Developer Hoverdog's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Boat City
    Posts
    570

    Wrzesień '39 patch 1.03

    Najnowszy patch 1.03 do polskiej wersji gry Wrzesień '39:

    http://www2.wastelands-interactive.c...any_to_103.exe

    Zmiany:


    Balans:
    - dodano premię okopania dla polskich jednostek w fortach i miastach
    - jednostki sztabu znacznie łatwiej teraz zniszczyć

    Poprawki:
    - dodano brakujący tekst dla polskiej wersji
    - przywrócono prawidłowe umiejscowienie jednostek sztabu w scenariuszu Plan X
    - poprawiono zabugowane poruszanie się jednostek sztabu
    - poprawiono wystawianie jednostek i zaopatrzenie miast
    - poprawiono bug, przez którego gra pokazywała dowódców do wystawienia nawet jeśli wszyscy byli przypisani

  2. #2
    Niestety, pomimo wcześniejszych zapewnień, w tym patchu nie dodano żadnych fortyfikacji Poczekam więc na wersję 1.04, gdyż według mnie, rozgrywka w sytuacji straty (już 1.09) 5,6 pułków kawalerii oraz 8-10 pułków piechoty i 2 dowództw jest nie do przyjęcia (te wartości mogą się zmienić +- 10-15 %. Co do wyrzucania do pulpitu - nie wypowiadam się. Grałem tylko 1 września do momentu, aż nie zobaczyłem braku fortyfikacji i niestety ochota do gry mi przeszła Żyję jednak nadzieją że w następnej wersji gry zostanie to poprawione, zostaną dodane, brakujące czołgi 7TP i tankietki (ktoś na forum już o tym wspominał) i ewentualnie, jeśli go brakuje batalion R35 z Łucka (nie doszedłem nigdy do momentu ich wystawienia).Mam taką skromną nadzieję, że nie trzeba będzie czekać przeszło 3 tygodnie. Na razie pozostaja mi zawiedzione nadzieje.

  3. #3
    Arcane Candidate
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    7
    Dalej wychodzi, więc robię save i idę powoli do przodu(4 września). Czy wersja angielska jest łatwiejsza, bo na reklamowych screenach widzę polskie jednostki mają siłę 10-11(dyw. piechoty),7-8(pułki kawalerii).Niby samemu można , to zmienić przez ustawienie poziomu, ale dopiero od drugiej tury, więc 1-go faktycznie jest masakra. np.Wołyńska Brygada Kawalerii zamiast przez 3 dni stawiać opór po góra dwóch nie istnieje. Umocnień nie ma natomiast okopanie niewiele pomaga(pod Mławą w ataku frontalnym Niemcy powinni ponieść duże straty).

  4. #4
    Wreszcie znalazłem trochę czasu, aby pograc we Wrzesień 39. Mogę potwierdzić, że patch 1.03 nie poprawił znaczaco sytuacji. Gra nadal wyskakuje do pulpitu. Ale metoda częsty save/load trochę ratuje sytuację. Niestety są inne kwiatki. Zauważyłem że gdy wybiorę oprócz Polski, inne państwo (w moim przypadku Rumunię), gra w 2 turze przy ruchu Niemców zawiesza się. Tzn mogę przesuwać kursor po mapie, ale znikają wszystkie jednostki i menu jest nieaktywne!. Zacząłem grać więc samymi Polakami. No i jakoś szło do przodu. Okopanie jednostek, zamiast umocnień lekko poprawiło sytuację, tak że 3 września, niektóre pułki jeszcze się bronią, ale podzielam opinię, że większy pożytek byłby z dodania na mapie bunkrów, na co liczę w wersji 1.04. Więc mamy 3 września, udało mi się stworzyć 3 linie obrony: na Warcie i Widawce oraz na zachód od Bydgoszczy oraz na Narwi nieciekawie jest na Śląsku i ogólnie na południu, ale idą tam znaczne posiłki (jakieś 15 pułków piechoty). Swoją drogą uważam że punktów ruchu strategicznego jest za mało dla Polski (tylko 3 pociągi). Powinno być jakieś 10. Druga sprawa czy naprawdę zasięg pociągu musi wynosić około 6 pól (w przybliżeniu 50 km)? Pułk piechoty w dobrym terenie przebywa podobhną odległość (ja wiem że były bombardowania letnicze, ale bez przesady)! No ale doszedłem do nieszczęsnego 3 września i amen! Kończę ruch Polaków, wciskam koniec tury i zawiesza mi się program. TZn. jak wcisnę opcję "nie" mogę odwołać zakończenie tury, ale gdy wybiorę "tak" zwis na amen - nic nie można zrobić i zostaje uruchomienie menadżera zadań! Dodam tylko że dzieje się tak na wszystkich 3 moich saveach Czyli następny duży problem .Panowie proszę o pilną pomoc, gdyż na razie gra (poza potencjałem i pomysłem) jest jednym wielkim bugiem.

  5. #5
    Arcane Candidate
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    7
    A mi udało się dojść do 15 września i też koniec-save nie działa. Poza tym czasami sztaby nie mogły atakować -trzeba od nowa uruchomić grę i w niekórych przypadkach po bombardowaniu siła jednostki zwiększała się zamiast maleć. Plus to tym razem działające wystawianie posiłków (nie pograłem nimi niestety ,bo gra się skończyła 15-tego)

  6. #6
    Jakoś pozmieniałem ustawienia na sztuczną inteligencję i po paru próbach gra poszła dalej. Z tym że na 1 turę musiałem oddać Polaków AI i trochę mi komp namieszał w ustawieniach (przeszedł do ofensywy, opuścił umocnienia itp.). No ale ważne że jestem już na 9 września. Dostałem od pomocy technicznej link do pliku fw.exe i fakt gra nie wyskakuje na pulpit. W nadchodzącym tygodniu ma się ukazać nowy patch (tak mnie poinformowano). Co do zastrzeżeń kolegi Breyda to fakt, że czasami po bombardowaniu siła jednostki rośnie! Sztaby czasmi też nie mogą atakowac. Mam jeszcze jedno pytanie. JAk atakuje się flotą wrogą flote? Stoją naprzeciwko siebie na otwartym morzu (nie w porcie) i możliwy jest tylko ostrzał artyleryjski, ale oddziałów na brzegu. Ciekaw jestem co w nowym patchu zostanie poprawione?

  7. #7
    Arcane Candidate
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    7
    Po kolejnym patchu(1.05)doszedłem do tego samego momentu, czyli dzień po wystawieniu posiłków,wywaliło kolejny raz ,znów na dobre i nic nie mogę zrobić. Dla mnie gra trwa do 13 września i koniec.

  8. #8
    U mnie jest jeszcze gorzej. Gre wyrzuca mi 9 już września, nie pomagają save, zamiana sterowania pomiędzy mną a AI. Pisałem do programistów. Podesłali dwa pliki, ale niestety grę nadal wyrzuca w I dekadzie września. Zgodnie z sugestią działu technicznego zacząłem od nowa i...crash następuje już 2 września Podesłalem moje wszystkie pliki z saveami i czekam. Może nowy patch przyniesie poprawę sytuacji. Chociaż nadziei na to coraz mniej. No ale z drugiej strony, panowie muszą naprawić kod gry, inaczej ludzie zaczną domagac się zwrotu pieniędzy, z tytułu niezgodności towaru z umową. Poczekajmy więc na wersję 1.06, byle nie za długo.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
footer