Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: Boogie-Woogie

  1. #1
    Mage’s Assistant
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Poland
    Posts
    111

    Boogie-Woogie

    Brakuje mi tu tematu do zgłaszania bugów. Przecież nie będę wiecznie pisać na SB.

    1 - Efektywność z eventów
    Gram sobie w demo, myślę czy by z tego AARa na konkurs nie zrobić, ale nagle coś mnie rozwaliło:
    http://img25.imageshack.us/img25/5796/74757675.png
    Ze zdjęcia można wywnioskować czas, miejsce i wszystkie niezbędne okoliczności.
    *-13% z niby eventu (nie zauważyłem żadnego takiego, poza tym jest raport z eventami i przejrzałem go - też nie ma)
    To mam tylko w Finlandii, cała piechota i czołgi mają tam przez to 1% efektywności przez co załamała się ofensywa i muszę wiać nawet, kontratak na takiego 1% rozwala znacznie stan osobowy.
    Wszędzie indziej mam z eventu (jakiegoś tajnego chyba) *37% da się żyć, ale chciałbym się dowiedzieć jakim prawem.

    2 - Kiedy oni się poddadzą?
    Zająłem fińską stolicę i kilka wiosek: Petsamo, Viborg, Suomussalmi (Turku już nie mogę, bo mi efektywność nie pozwala) a oni się nie poddają. Polska straciła też stolicę i kilka miast i chociaż kresy nie ruszone to cała poddała się Niemcom. A mi (ZSRR) Finlandia poddać się nie chce. Historycznie stracili mniej a skapitulowali. Spodziewałem się eventu typu: zabierz trochę ziemi albo walcz dalej, a tu nic.

    Edit:
    Nie wszystkie pozostałe jednak mają *37%, niektóre mają *70%.
    Czy ten minus przy 37% to bug z przeoczenia, czy specjalnie żeby wynik był minusowy co automatycznie zrobi minimalną 1% efektywność?
    Sorry, signature is under construction.

  2. #2
    Mage of the Lesser Tower
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    259
    Daj nam trochę czasu - sprawdzimy będzie odpowiedz. Możliwe że trafiłeś na buga, który jest tylko w demie.

  3. #3
    Mage’s Assistant
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Poland
    Posts
    111
    Wersja 1.6
    Po oddaleniu mapy ikony miast znikają a ich nazwy zostają. Nawet by mnie to nie wkurzało za bardzo gdyby nie to, że takie COPy itp. też zostają.

    Edit:
    Flagi zamiast żetonów pojawiają się teraz jakieś 3 przybliżenia szybciej, czyli w demie można było widzieć więcej terenu z symbolami, co dawało więcej informacji dla gracza.
    Sorry, signature is under construction.

  4. #4
    Neophyte Sorcerer
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Wodzisław Śl./Opole
    Posts
    33
    Quote Originally Posted by John Madlock
    Flagi zamiast żetonów pojawiają się teraz jakieś 3 przybliżenia szybciej, czyli w demie można było widzieć więcej terenu z symbolami, co dawało więcej informacji dla gracza.
    Ciężko nazwać to bugiem, po prostu Ty wolałbyś inne ustawienie... można to zmienić za pomocą notatnika

  5. #5
    Mage’s Assistant
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Poland
    Posts
    111
    Ciężko nazwać to bugiem, po prostu Ty wolałbyś inne ustawienie... można to zmienić za pomocą notatnika
    Tak, da się, OK. Z miastami też.

    Inny: Przy wyborze państw na początku dalej podane są dywizje i armie lotnicze a powinny być myśliwce i bombowce (niestrategiczne).
    Sorry, signature is under construction.

  6. #6
    Mage’s Assistant
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Poland
    Posts
    111
    Misje lotnictwa. Jest różnica czy bombardowanie morza wykonam jako pierwszą (i ostatnią) czy jako drugą misję w turze? Bo można najpierw zbombardować oddział lądowy, zostaje 1 AP i można wtedy polecieć nad wodę. Nie zauważyłem różnicy. Wygląda więc na bug. Albo misja morska powinna być niedostępna gdy wykonaliśmy inną, albo powinna zużywać tylko 1 AP

    Widzieliście home rules z tego AARa?
    http://www.matrixgames.com/forums/tm.asp?m=2265833

    1) all new land unit builds will be at div. level
    2) deployments will be only in original home country cities

    Te dwie reguły bym widział chętnie w grze.

    3) naval repairs will be limited to one level per turn

    To w sumie też, ale pod warunkiem, że będzie jakieś leczenie zbiorowe statków, bo za dużo klikania bez tego.

    4) PP transfers by F11 or convoy are limited to a total combined max of 5% of a country's production by turn

    Tu to nie wiem o co chodzi, ale może Wy wiecie.

    I zlikwidować Undo w trybie PBEM.


    Jeszcze są złe ikony dla niektórych miast i surowców co jest mylące
    ten mod ma scenariusz 1939, w którym ponoć to poprawiono. Oprócz tego ma ulepszoną mapę normal z wyraźniejszymi miastami i bagnami.
    Sorry, signature is under construction.

  7. #7
    Mage of the Lesser Tower
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    259
    Quote Originally Posted by John Madlock
    Widzieliście home rules z tego AARa?
    Tak.

  8. #8
    Mage’s Assistant
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Poland
    Posts
    111
    Po co w ogóle umożliwiać ataki <1:1, w których broniący się nie poniesie nigdy strat?

    W eyecandies niektóre grafiki robiące za rough są słabo widoczne na mapie i można je pomylić z plain, najbardziej chyba trzecia w pierwszym rzędzie.

    Znacznik zaopatrzenia w ogóle działa? Nie zauważyłem żeby kiedykolwiek się świecił czy migał (czerwona lampka), nawet jak oddział był otoczony, albo daleko od zaopatrzenia (11 pkt.) ani w ogóle nigdzie.

    Znacznik leczenia pojawia się nawet jak supply nie pozwala na leczenie (znaczy na replacement) i działa to myląco, a ma przecież ułatwiać. Może w połączeniu ze znacznikiem supply jakoś by to lepiej działało ale to zależy.
    Sorry, signature is under construction.

  9. #9
    Mage of the Lesser Tower
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    259
    Quote Originally Posted by John Madlock
    Po co w ogóle umożliwiać ataki <1:1, w których broniący się nie poniesie nigdy strat?
    AI zwykle takich ataków nie robi, a jeśli gracz ma taką potrzebę to czemu mu zabronić?

  10. #10
    Mage’s Assistant
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Poland
    Posts
    111
    Poprzednio zapomniałem o czymś.
    Załadowałem wojsko na transportowce desantowe, w międzyczasie podpisałem pokój z Anglią i teraz mam je uwięzione na Morzu Śródziemnym. Nie ma unload, niezależnie czy jestem w porcie czy na morzu. Zdesantować się u sojusznika też nie mogę. Mogę tylko zlikwidować jednostkę.
    Sorry, signature is under construction.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
footer